Przykład konfiguracji Bitrix24

PLANOWANIE WYJAZDÓW, SPOTKAŃ BIZNESOWYCH, WIZYT SERWISOWych

Planowanie i budowanie trasy do klienta, bezpośrednio z CRM.

PARTNERZY i KLIENCI NA MAPIE W CRM

Wszystkie kontakty, firmy i deal'e wyświetlają się na mapie.

SZYBKIE PLANOWANIE TRAS NA SPOTKANIA KLIENTÓW I PARTNERÓW

Uprość planowanie tras, wizyt partnerów.

TRASA Dla kuriera

Planowanie dostaw zamówień,  w najlepszy sposób.

WIZUALIZACJA OBIEKTÓW CRM

Monitoring lokalizacji, logistyka, analiza rozkładu geograficznego zamówień.

DANE WEJŚCIOWE:

Klient: Duża firma obsługująca rynek B2B.

Dziedzina działalności klienta: Specyfika działalności naszego klienta, to częste wizyty i spotkania biznesowe u klientów. Głównym zadaniem, było uproszczenie procesu planowania takich wizyt, za pomocą Google Maps zintegrowanego z Bitrix24.CRM

 Problemy, z którymi zmagał się nasz klient:
1. Brak możliwości wyświetlenia wszystkich klientów razem- tylko 1 klient na mapie.
2. Nie ma wygodnego wyszukiwania, filtrowania klientów oraz zamówień zlokalizowanych w tym samym obszarze, regionie.
3. Niemożliwe jest zaplanowanie i dotarcie do kilku klientów jednocześnie.
4. Brak funkcji obliczania czasu podróży do klienta.
5. Długi proces planowania podróży z telefonu komórkowego (sprawdź adres firmy w CRM, znajdź go w Navigatorze, ustaw zadanie w Bitrix24 itp.)
6. Trudno jest wizualnie ocenić zasięg sieci klientów, gęstość dystrybucji zamówień.

ROZWIĄZANIE:

Modernizacja funkcjonalności Bitrix24 - stworzenie aplikacji „Maps Mobile”

Przykład konfiguracji Bitrix24

JAK TO DZIAŁA TERAZ?

Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie.

NOWY SPOSÓB WYŚWIETLANIA OBIEKTÓW

Wszystkie kontakty, firmy, deal'e oraz klienci z adresami są odzwierciedleni na mapie.

FILTROWANIE OBIEKTÓW WEDŁUG RÓŻNYCH KRYTERIÓW

W aplikacji można grupować klientów według miasta, regionu lub kraju. Wyszukiwać klientów według określonego etapu transakcji lub potencjalnego klienta (na przykład „praca” lub „dostawa”), wyświetlać osobno klientów, partnerów i inne grupy kontaktów.

PROSTA I SZYBKA BUDOWA DROGI

Oprócz wyświetlania punktów na mapie, możesz łączyć i budować trasy, zarówno jak obliczać odległość całej podróży.

WYPRÓBUJ DEMO Z NASZYM WSPARCIEM

Wypróbuj pełną funkcjonalność rozwiązania i zaufaj nam we wszystkich technicznych momentach - zainstalujemy wersję demo na Twoim Bitrix24.

Upewnij się, że Mapy odpowiadają Twoim potrzebom -
zostaw zamówienie na wersję demo.

Zamów DEMO


WBUDOWANY W PROFILE PODMIOTÓW CRM

Do aplikacji możesz przejść od razu z karty profilu dowolnego podmiotu CRM - Deal, Company, Contact. Jeżeli została wybrana konkretna firma, mapa automatycznie powiększa punkt adresu firmy i podświetla ją na zielono, po czym automatycznie zostaje uwzględniona na liście tras.

WSZYSTKIE OBIEKTY NA MAPIE

Dodatkowo na mapie widoczne są czerwone punkty - są to adresy obiektów, które są wybierane przez filtr. Między innymi mogą to być wszystkie firmy (domyślnie), kontakty, umowy lub leady na określonym etapie. Możesz również wyszukiwać przedmioty według przynależności do określonej grupy, na przykład nabywców detalicznych i hurtowych itp.

Powiększ mapę, aby zobaczyć cały obszar klientów i partnerów.


PLANOWANIE TRASY

Aby zaplanować trasę dla kilku punktów, wystarczy je kliknąć - zmienią kolor na zielony, co oznacza, że zostaną dodane do ogólnej trasy.

Klikając w ikonę listy, trafiamy na krótką listę punktów wizyt z nazwą Firm lub Kontaktów, linkami do ich kart w CRM. Specjalne strzałki po lewej stronie pomagają przesuwać punkty i zmieniać kolejność odwiedzin. Podana jest również ogólna trasa podróży.

PLAN TRASY W NOWYM ZADANIU

Klikamy na przycisk „Trasa”, na mapie wyświetla się plan podróży z przebiegiem i czasem podróży. Na tym etapie można zmienić punkt początkowy: możesz wybrać adres firmy, swoją lokalizację lub wpisać dowolny adres. Czas rozpocząć podróż! 

Chcesz zapisać trasę? Nic prostszego, przede wszystkim ustaw zadanie, w którym wskażesz osobę odpowiedzialną, otrzymaj wykonane zadanie z listą wszystkich punktów do odwiedzenia, linkami do Firm w CRM oraz gotową trasą Google Maps.

Pracownik nie musi wpisywać adresu w osobnej aplikacji nawigacyjnej - podróż można rozpocząć bezpośrednio z CRM

MENEDŻEROWIE REGIONALNI

Firma ma kilku kierowników regionalnych, którym przydzielono określone obszary, tj. że wszyscy dealerzy zlokalizowani w określonym regionie są pod kontrolą swojego regionalnego kierownika. 

Na mapach można wizualizować granice regionów ze wskazaniem każdego dealera, a także filtrować i wyświetlać obszary na mapie przez określonego regionalnego menedżera.

WYNIKI

Obiekty CRM są wyświetlane jako etykiety na mapie - Leady, Dealy, Kontakty, Firmy.

Praca pracowników terenowych była skoordynowana i zautomatyzowana.

Możliwość ustawienia różnych kryteriów wyszukiwania obiektów na mapie.

Optymalne budowanie trasy w jednym lub kilku punktach na mapie ze wskazaniem odległości.

Funkcja ustawiania zadania wraz z linkiem do trasy oraz checklisty punktów wizyt. 

Wizualizacja pokrycia rynku do późniejszej analizy i planowania.

Każde zadanie przypisane do poszczególnej osoby.

Rozwiązanie nadaje się również do:

firm, w których odbywa się wiele prywatnych spotkań z klientami poza siedzibą firmy

Sieci partnerów lub dystrybutorów

Firm budowlanych oraz  właścicieli nieruchomości

Usług

Współpracy z pracownikami terenowymi, przedstawicielami handlowymi

działalności związanej z naprawami, pomiarami, dostawami, wyjazdami

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Nie trać czasu oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Chętnie Ci pomożemy!

Zostaw kontakty

Więcej informacji o scenariuszach rozwiązania „Maps Mobile”:

DOSTOSOWANIE I MODYFIKACJA aplikacji DLA TWOJEJ FIRMY

Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.

Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.

WŚRÓD MOŻLIWYCH ZMIAN:

✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych; 
np. podczas tworzenia zadania dodaj informacje o charakterystyce Produktu (wygodne dla kurierów przy dostawie)

Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji; 

Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne); 

Integracja z innymi systemami; 

Dostosowanie projektu aplikacji; 

Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.

CZY MASZ JESZCZE PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!