Obiekty na mapie
Na mapie wyświetlane są adresy do wyjazdów specjalistów.
Wyświetlanie adresów na mapie w CRM i automatyczne wysyłanie formularza do wypełnienia
Na mapie wyświetlane są adresy do wyjazdów specjalistów.
Wszystkie adresy klientów na interaktywnej mapie Google, bezpośrednio w CRM.
Szybkie wygenerowanie formularza do wypełnienia dla Klientów wraz z listą dostępnych specjalistów i usług.
Sortowanie i wyświetlanie adresów, jak i specjalistów na mapie według kategorii i podkategorii
Klient:Specjaliści od wyjazdów
Obszar działalności klienta:zapewnienie dla klientów listy usług specjalistów od wyjazdów i obszarów, do których oni wyjeżdżają.
Problemy:
1.Niemożliwe jest wyświetlenie wszystkich obiektów na mapie - jest tylko lista z adresami, brak wizualizacji.
2.Nie ma wygodnego wyszukiwania i filtrowania specjalistów, w tym obszarów wyjazdowych.
3.Wypełnienie wniosku zajmuje dużo czasu, konieczne jest podkreślenie głównych punktów wyboru specjalisty.
4. Trudno określić wyraźny czas pracy określonego specjalisty.
Modernizacja funkcjonalności Bitrix24 - stworzenie aplikacji „Maps Mobile”
Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie.
Wszyscy specjaliści, obszary i obiekty stały się tagami na mapie według ich adresu.
W aplikacji możesz grupować obiekty według miast lub regionów, rodzajów specjalistów, statusu specjalisty i innych kryteriów, które pozwalają wyświetlić wyfiltrowany segment na mapie.
Rozwiązanie zapewnia również automatyczne tworzenie oferty (listy obiektów według wybranych kryteriów)
Za pomocą aplikacji możesz wizualizować lokalizację obiektów w dowolnym miejscu na świecie, na podstawie danych CRM. Jako właściciel możesz:
Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.
Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.
✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych.
✓ Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji.
✓ Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne).
✓ Integracja z innymi systemami.
✓ Dostosowanie projektu aplikacji.
✓ Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.