Mapy w Bitrix24:
przykłady zastosowania 

Aplikacja Maps Mobile dostosowuje się do Twoich scenariuszy biznesowych.

Rejestracja (check-in) na podstawie lokalizację

Możliwość tworzenia trasy z kilku adresami. Gdy pracownik dotarł do miejsca docelowego, może oznaczyć wizytę i również dołączyć zdjęcie. Śledzenie lokalizacji musi być włączone na urządzeniu, ponieważ ustawienia aplikacji wskazują z góry, na jakiej maksymalnej odległości może znajdować się pracownik od punktu w celu sukcesywnego check-inu. To rodzaj sprawdzenia, czy pracownik na pewno dotarł pod właściwy adres. W tej adaptacji aplikacji zaimplementowano następującą funkcjonalność:

  1. Zapisywanie utworzonych tras;
  2. Filtrowanie według aktywnych i zamkniętych tras;
  3. Oznaczenie (check-in) w odwiedzonym punkcie;
  4. Kontrola rzeczywistej lokalizacji pracownika (ze wskazaniem odległości) w celu uniknięcia nieuczciwych check-inów;
  5. Możliwość szybkiego dołączenia zdjęcia do miejsca wizyty;
  6. Informacja o wizycie jest dodawana do karty obiektu w osobnym polu.



W JAKI SPOSÓB SPRAWDZAMY WIARYGODNOŚĆ CHECK-INu?

Urządzenie pracownika musi mieć możliwość przesyłania danych o jego lokalizacji. Kiedy przybędzie lub jest na miejscu docelowym, może oznaczyć swoją wizytę. Jeśli pracownik znajduje się poza określoną maksymalną odległością od punktu wizyty, nie będzie mógł zrobić check-inu. Po udanej rejestracji w osobnym polu karty obiektu pojawia się informacja o dacie, czasie, odległości od miejsca znajdowania się pracownika do punktu wizyty.

Generowanie zestawień z mapy do pliku excel

W ramach tego projektu aplikacja automatycznie tworzy plik z listą wybranych na mapie obiektów i informacjami o nich. Funkcjonalność aplikacji w tym przypadku jest następująca:

  • szybkie filtry do wyszukiwania obiektów na mapie według różnych kryteriów (miasto, powiat, kierunek obsługi, kontrahent, specjalizacja itp.);
  • zaznaczanie na mapie i tworzenie listy wybranych obiektów;
  • utworzenie pliku oferty według szablonu z listą wybranych obiektów i informacją o nich, która jest pobierana z CRM;
  • importowanie pliku w formacie KML do przeglądania w aplikacji Google MAPs dla dowolnego użytkownika.
Jest to świetny przykład użycia aplikacji przydatnej dla agencji nieruchomości, agencji reklamowych itp.

Mapa analityczna firmy 

Oprócz wyświetlania wszystkich klientów, na mapie są również odzwierciedlane i obliczane następujące wskaźniki:

  •  udział w rynku firmy; 
  •  udział w rynku konkurentów lub podobnych firm; 
  •  gęstość obecności według regionów i miast; 
  •  inne cechy terytorialne. 
Za pomocą takiej mapy klient może ocenić aktualną sytuację rynkową firmy, określić potencjał otwierania nowych punktów, przemyśleć ich lokalizacje na podstawie lokalizacji klientów, a także rozważyć rozszerzenie swojej obecności w regionach. 

Wyświetlanie klientów na mapie i wyszukiwanie nowych, planowanie wyjazdów

Można powiedzieć, że jest to standardowy scenariusz korzystania z map, który jednocześnie w różnym stopniu dostosowujemy do konkretnych obszarów biznesowych. Na przykład, u naszego klienta została wdrożona następująca funkcjonalność:

  • wyświetlanie aktualnych klientów na mapie;
  • wyświetlanie potencjalnych klientów na mapie;
  • planowanie wyjazdów pracowników do klientów (planowanie trasy, tworzenie zadania, rezerwacja samochodów i śledzenie czasu);
  • filtr obiektów (klientów), które przeszły do etapu poserwisowego.

Kontrola czasu pracowników w terenie

Dostępne są specjalne ustawienia dystrybucji zamówień między pracownikami z uwzględnieniem ich wolnych „okien” w godzinach pracy oraz lokalizacji zamówień. Funkcjonalność aplikacji w tym przypadku jest następująca:

  • przypisywanie pracowników do określonego regionu;
  • sprawdzenie zajętości (rozkładu pracy) pracownika w żądanej godzinie wyjazdu;
  • „zarezerwowanie” pracownika i utworzenie zadania (zamówienia) ze wskazaniem punktu wyjazdu na mapie.
Zamówienia są dystrybuowane na mapie. Praca pracowników, którzy przyjmują i rozdzielają zamówienia pomiędzy specjalistami, staje się szybka i zoptymalizowana.

Branży, dla których aplikacja jest przydatna:

  • Okna, drzwi
  • Klining
  • Klimatyzatory, ogrzewanie, wentylacja
  • IT
  • Alarmy
  • Meble
  • Kwiaty
  • Dostawy itp.

DOSTOSOWANIE I MODYFIKACJA aplikacji DLA TWOJEJ FIRMY

Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.

Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.

WŚRÓD MOŻLIWYCH ZMIAN:

✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych.

Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji.

Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne).

Integracja z innymi systemami. 

Dostosowanie projektu aplikacji.

Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.

jeszcze więcej przykładów wykorzystania aplikacji
przez naszych klientów

Mapa usług w CRM

Wyświetlanie platform reklamowych i reklamodawców na mapie w CRM agencji reklamowej oraz automatyczne wysyłanie oferty handlowej

Planowanie spotkań biznesowych,
wizyt serwisowych

Planowanie i budowanie trasy do klienta, bezpośrednio z CRM

Sieć dealerów, mapa partnerów i klientów, obszar odpowiedzialności

Wizualizacja kontrahentów na mapie z funkcjami planowania tras i wyznaczania odpowiedzialnych menedżerów dla poszczególnych regionów

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Nie trać czasu oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Chętnie Ci pomożemy!

Zostaw kontakt

CZY MASZ JESZCZE PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!